در حاشیه همایش سراسری مدیران بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس؛

بازدید سردار رادان از غرفه کهگیلویه و بویراحمد در نمایشگاه «دستاورد‌های بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در حوزه فضای مجازی» 

سردار رادان از غرفه کهگیلویه و بویراحمد در نمایشگاه نمایشگاه «دستاورد‌های بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در حوزه فضای مجازی» که در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس دایر شده، بازدید کرد.
کد خبر: ۶۴۳۳۹۴
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۶ - 07January 2024

بازدید سردار رادان از غرفه کهگیلویه و بویراحمد در نمایشگاه «دستاورد‌های بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در حوزه فضای مجازی» به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از استان کهگیلویه و بویراحمد، غرفه اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد، در نمایشگاه «دستاوردهای بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در حوزه فضای مجازی»، در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس دایر شده است.

سردار سرتیپ «احمدرضا رادان» فرمانده کل انتظامی کشور امروز (یکشنبه) از غرفه کهگیلویه و بویراحمد که در نمایشگاه «دستاوردهای بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در حوزه فضای مجازی» بازدید کرد.

سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در این بازدید سردار رادان را همراهی کرد.

نمایشگاه «دستاوردهای بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در حوزه فضای مجازی»، در حاشیه همایش سراسری مدیران بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، صبح روز گذشته (شنبه ۱۶ دی) با حضور سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، جانشین رئیس، معاون هماهنگ‌کننده و جمعی از معاونین و مدیران کل این بنیاد در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس افتتاح شد. این نمایشگاه تا ۲۰ دی دایر خواهد بود.

انتهای پبام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار